Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 05.05.2024, 12:00

Минківська філія Валківського ліцею ім.О.Масельського Валківської районної ради Харківської області


Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [4]
Статут школи [0]
Рік дитячої творчості [0]
Рік учасників бойових дій на території інших держа [0]
Рік творчості Т.Г.Шевченка [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Висновки атестації школи
[ Викачати з сервера (36.8 Kb) ] 29.05.2015, 06:21

Аргументований висновок

щодо результатів державної атестації Минківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області

 

Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх,  позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 № 67, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.08.2015 за № 173/26618, на виконання наказу Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 13.01.2009 № 3 «Про організацію державної атестації навчальних закладів Харківської області», Плану проведення атестаційної експертизи, затвердженого наказом відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 30.01.2009 №17 «Про проведення атестаційної експертизи навчальних закладів Валківського району»,  наказу відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 17.03.2015 № 71 «Про внесення змін до наказу відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 05.01.2015 № 7 «Про проведення атестаційної експертизи Минківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області» з метою забезпечення державного контролю за діяльністю навчального закладу та планового проведення державної атестації, була проведена атестаційна експертиза Минківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області (далі – Минківська ЗОШ І-ІІ ступенів).

В ході проведення атестаційної експертизи, експертною комісією у складі 15 осіб,  були перевірені наступні напрями роботи Минківської загальноосвітньої школи.

Відповідність документації, у тому числі фінансової, вимогам законодавства

У своїй діяльності Минківська ЗОШ І-ІІ ступенів керується Статутом навчального закладу, що затверджений  рішенням VІ сесії Валківської  районної ради  VІ скликання від 31.01.2011 № 72- VІ.

Робочий навчальний план закладу складений відповідно до нормативних вимог, відповідає Типовим навчальним планам, затверджений відділом освіти Валківської районної державної адміністрації.

Розклад уроків складено з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог і затверджено керівником школи за погодженням із Нововодолазьким міськрайонним управлінням Держсанепідслужби в Харківській області.

Зміст, форма і порядок проведення ДПА учнів відповідають вимогам чинного законодавства.

Оформлення та видача документів про освіту здійснюється у встановленому порядку.

Алфавітна книга та книга обліку руху учнів ведуться відповідно до вимог.

Кількість учнів станом на 05.09.2015 року в алфавітній книзі співпадає з мережею.

Вимоги щодо відрахування та зарахування учнів до закладу дотримуються.  Накази  відповідають вимогам, наявні необхідні документи.

Управління навчальним закладом здійснює директор Минківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.

У наявності необхідні документи, що свідчать про планування роботи та сприяють належній  її організації.

Основні напрями роботи відображено в річному плані роботи. Забезпечено діяльність  педагогічної ради, що відповідає вимогам законодавства.

У 2015 році поновлено номенклатуру справ.

Шкільне діловодство здійснюється відповідно до Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності.

Зауваження

Загальноосвітнім навчальним закладом було укладено угоду на виконання комплексу робіт з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для передачі в постійне користування. Але через відсутність коштів Акт на право постійного користування земельною ділянкою не оформлено.

Потребує  удосконалення план роботи школи, котрий перенасичений теоретичним змістом, відсутня чіткість і лаконічність у формулюваннях та визначенні конкретних термінів та виконавців.

У відмітках про виконання заходів не зазначаються конкретні документи.

Незважаючи на різноплановість тематики засідань педагогічної ради, вона не націлена на  розв’язання  конкретних проблемних питань  функціонування закладу, протоколи ведуться з порушеннями, недостатній аналіз матеріалів,  їх рішення здебільшого потребують конкретизації, дієвості та адресності. Крім того, не завжди запланована тематика педагогічних рад у плані роботи школи відповідає порядку денному проведених педагогічних рад.

Є зауваження до ведення ділових документів. Не завжди витримані всі вимоги щодо оформлення ділових документів, термінології та строків виконання.

Рекомендації

Удосконалити систему відстеження виконання рішень педагогічних рад.

Рішення педагогічних рад необхідно в установленому порядку затверджувати наказом керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Створити систему відстеження виконання наказів керівника навчального закладу з основної діяльності.

Удосконалити планування роботи загальноосвітнього навчального закладу, зорієнтувавши його на досягнення чітких цілей і завдань, які педагогічний колектив доб­ре розуміє, поділяє і прагне виконати.

Забезпечити отримання Акта на право постійного користування земельною ділянкою.

 

Створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі дітей-інвалідів

Керівником Минківської ЗОШ І-ІІ ступенів контролюється питання щодо створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, у т.ч. дітей-інвалідів.

У закладі навчається 1 дитина-інвалід, учень 7 класу. Громадським інспектором оформлена особова справа, в наявності документи, які підтверджують статус дитини. За потребою надається  консультативна, педагогічна  допомога батькам  та дитині, зазначеної категорії.

Заклад  облаштовано  кнопкою виклику та табличкою зі шрифтом Брайля.

З метою забезпечення прав та законних інтересів дітей у закладі сформовано та систематично поновлюється банк даних дітей пільговий категорій, оформлені особові справи, проводяться обстеження умов проживання та виховання дітей, складені акти. Діти даної категорії залучаються до гурткової роботи.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 № 226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування» 2 учні, зазначеної категорії забезпечені безкоштовним гарячим харчуванням та Єдиними квитками, відстежується термін дії документів. На контролі перебуває  питання щодо забезпечення захисту особистих, майнових і житлових прав цих дітей.

Зауваження

Тримати на контролі термін довідок та документів, що підтверджують статус дітей пільгових категорій.

Рекомендації

Керівнику Минківської ЗОШ І-ІІ ступенів продовжити роботу з даного питання відповідно до законодавства.

Забезпечення якості загальної середньої освіти (порівняльний аналіз результатів зовнішнього та внутрішнього моніторингу результатів навчальних досягнень учнів; порівняння результатів ДПА випускників 9-го класу із результатами їх навчальних досягнень (за 3 останні роки)). Дієвість внутрішнього моніторингу навчальних досягнень учнів.

В ході перевірки даного напрямку було встановлено, що Минківська ЗОШ І-ІІ ступенів забезпечена нормативно-правовими та законодавчими документами, що регламентують здійснення моніторингових досліджень.

У школі за індивідуальною формою навчається 7 учнів у класах, що мають кількість учнів менше 5 осіб, із них:

        - 3 клас – 4 учні;

  • 5 клас – 3 учні.

Спостерігаємо наступну кількість учнів у школі протягом останніх 5-ти років:

2010/2011 – 58 учнів;

2011/2012 – 53 учні;

2012/2013 – 44 учні;

2013/2014 – 45 учнів;

2014/2015 – 53 учні.

У загальноосвітньому навчальному закладі забезпечено  моніторинг рівня навчальних досягнень учнів по класах та за навчальними предметами з метою  своєчасного виявлення учнів, що мають потенціал для підвищення особистого рівня навчальних досягнень, надання їм індивідуальної допомоги вчителями-предметниками.

Проводиться робота щодо узагальнення результатів навчальних досягнень учнів.

Питання щодо моніторингу результатів державної підсумкової атестації висвітлені у плані роботи навчального закладу та розглядаються на нарадах при директорі.

Основним показником навченості дитини виступають результати її показників щодо опрацювання та засвоєння сучасних державних програм і стандартів навчання. Дані, які приведені в діаграмі узято зі щорічних статистичних звітів навчання (2011-2014  рр.).

 

Динаміка якості знань учнів за останні три роки

Якість знань учнів школи І ступеня за три роки майже не змінилась і коливається в межах 55%. Це свідчить про стабільність знань учнів початкової школи.

Якість знань учнів ІІ ступеня останні три роки коливається межах 65%, і у порівнянні з показниками учнів школи І ступеня протягом трьох років ми спостерігаємо незначне зниження якості знань учнів середньої ланки – в середньому на 3 – 4%. Це пояснюється проблемами адаптивного характеру, з якими стикаються учні початкової школи при переході до основної школи, психо-фізіологічними особливостями підлітків. 

Випадки  суттєвого зниження середнього балу з предметів відсутні.

У цілому середній бал по закладу суттєво не змінюється протягом 3 років і дорівнює в середньому 8 балів, тобто знання учнів відповідають достатньому рівню.

 Учні школи є учасниками районних учнівських олімпіад з навчальних предметів. При цьому, у 2014/2015 навчальному році учениця 9 класу Клочко Анастасія була учасником ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземної (німецької) мови.

 У 2012/2013 навчальному році – 4 призових місця в ІІ турі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.

У 2013/2014 навчальному році – 6  призових місць в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.

У 2014/2015 навчальному році – 4  призових місця в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. Перемога у районному етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т.Г. Шевченка.

Зауваження

 Адміністрацією закладу та педагогічним колективом не досконало опрацьовані документи щодо здійснення моніторингових досліджень, що необхідно для відпрацювання дієвої системи внутрішнього моніторингу навчальних досягнень учнів.

 Робота щодо узагальнення результатів навчальних досягнень учнів потребує удосконалення в частині проведення ефективного порівняльного аналізу моніторингу результатів навчальних досягнень учнів та результатів державної підсумкової атестації учнів 9-х класів.

Аналіз, що наведено у плані роботи школи неповний та відсутній порівняний аналіз результатів навчальних досягнень учнів хоча б за останні три роки.

 Недостатня робота в навчальному закладі ведеться з обдарованими дітьми. Учні школи не приймають участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. У навчальному закладі відсутні переможці ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. 

Рекомендації

Адміністрації закладу необхідно досконало опрацювати та використовувати в роботі документи щодо здійснення моніторингових досліджень. Удосконалити роботу щодо узагальнення результатів навчальних досягнень учнів в частині проведення порівняльного аналізу моніторингу результатів навчальних досягнень учнів та результатів державної підсумкової атестації 9-х класів.

Покращити роботу з обдарованими дітьми з підготовки до участі в ІІ та ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад, активізувати роботу щодо підготовки учнів школи до участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, а  також у конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях районного та обласного рівнів.

 

 

Організація роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників

 У навчальному закладі працює 10 вчителів. Із них: 5 вчителів мають повну вищу освіту і 5 неповну вищу освіту. Звання «Старший вчитель» має 1 педагог, вищу кваліфікаційну категорію – 1 учитель, І кваліфікаційну категорію – 2 педагоги, ІІ кваліфікаційну категорію – 1 чол., кваліфікаційну категорію «спеціаліст» мають 6 педагогів. Не за фахом працюють 2 вчителя (трудове навчання, географія), 4 педагогічні працівники є сумісниками.

Курсову перепідготовку працівники закладу проходять вчасно.

На всіх працівників навчального закладу заведені особові справи, крім сумісників. В наявності та заповнені трудові книжки. Ведеться книга руху трудових книжок. На кожного працівника заведені індивідуальні картки професійного росту, які заповнені частково.

Зауваження

Не заведені особові справи на сумісників. Відсутня книга руху особових справ. До шкільного архіву не передано чотири особові справи.

Відсутній  графік курсової перепідготовки педагогічних працівників.

З боку адміністрації закладу не ведеться робота з педагогічним колективом щодо  їх участі у конкурсах фахової майстерності, виставці-презентації педагогічних ідей та технологій.

 Рекомендації

Адміністрації навчального закладу завести особові справи на сумісників,  книгу руху особових справ. До шкільного архіву передати чотири особові справи. Скласти графік курсової перепідготовки педагогічних працівників.

Вести роботу з учителями щодо їх участі у конкурсах фахової майстерності, виставці-презентації педагогічних ідей та технологій, стимулювати роботу щодо здобуття педагогічними працівниками вищої освіти та почесних звань.

Наявність бібліотеки та використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі

Під час експертизи шкільної бібліотеки Минківської ЗОШ І-ІІ ступенів було перевірено: план роботи шкільної бібліотеки, сумарні книги (основного фонду і підручників), інвентарна книга подарункового фонду, журнал руху підручників, звіт про інвентаризацію, інформацію про забезпеченість підручниками станом на 01.09.2014, передплата періодичних та фахових видань.

Зауваження

На час перевірки відсутня інформація про забезпеченість підручниками станом на 01.09.2014.

 

 

 

Рекомендації

Адміністрації школи необхідно організувати роботу щодо упорядкування документації відносно забезпеченості підручниками та покращення художньо-естетичного вигляду шкільної бібліотеки.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі (наповнення сайту, використання ІКТ на уроках, публікації  педагогів на веб-ресурсах)

Використання інформаційно-комунікаційних технологій, як засобу навчання,  у навчально-виховному процесі здійснюється не всіма педагогами.

Заклад має власний сайт у мережі Інтернет.

Зауваження

Використання педагогами  інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі є епізодичним.

Педагогічні працівники Минківської ЗОШ І-ІІІ ступенів не розміщують матеріали на веб-ресурсах.

На шкільному веб-сайті певна кількість розділів містить не актуальну застарілу інформацію, що свідчить про відсутність системної роботи із сайтом.

Рекомендації

Забезпечити систематичне оновлення сайту змістовною корисною інформацією. 

Педагогічним працівникам більш активно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для урізноманітнення та удосконалення навчально-виховного процесу.

Започаткувати розміщення власних робіт на освітніх веб-ресурсах.

Загальний стан  території, будівель та приміщень навчального закладу

Будівля школи введена в експлуатацію у 1964 році.

Проектна потужність – 120 місць. Кількість класів та навчальних приміщень розрахована для організації занять в одну зміну.

Паспорт санітарно-технічного стану свідчить, що стан будівлі задовільний. Будівля школи в ці­лому забезпечує оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу, відпочинку учнів. Стан  коридорів, рекреацій задовільний, у цілому відповідають державним санітарним нормам. Щороку проводяться поточні ремонти за рахунок батьківських та спонсорських коштів.

Будівля навчального закладу має комбіновану покрівлю основної будівлі – шифер. Котельня знаходиться в окремому приміщенні має шиферну покрівлю. Стан системи опалення також є задовільним. Допоміжні приміщення раціонально викори­стовуються. Вільних приміщень немає, оренда шкільних будівель, приміщень і земельних ділянок відсутня. Усі навчальні приміщення школи мають при­родне освітлення, незалежно від розміщення вікон у кабінетах світло падає на робочі місця учнів ліворуч.

Земельну ділянку поділено на функціональні зони: навчальну, фізкуль­турно-спортивну, господарську. Спортивний майданчик має природне покриття. Підходи до будівель школи оснащені грунтовими доріжками.

Загальний стан будівель та приміщень тери­торії  школи забезпечує сприятливі умови для ор­ганізації навчально-виховного процесу.

 

Зауваження

Потребує оновлення та осучаснення матеріально-технічна та навчально-методична база кабінетів початкових класів та навчальних кабінетів.

Рекомендації

Адміністрації закладу необхідно працювати над питанням залучення позабюджетних коштів з метою оновлення навчально-матеріальної бази кабінетів сучасним обладнанням та придбанням нових парт для учнів початкових класів.

В рамках реалізації заходів з енергозбереження доцільно провести  заміну газового опалення на опалення з монтажем індивідуального твердопаливного котла.

Створення безпечних умов для учасників навчально-виховного процесу

 Вивчаючи стан роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності  учасників  навчально-виховного процесу, слід відмітити, що у навчальному закладі здійснюється належна робота щодо створення безпечних умов навчання. Адміністрацією школи видано ряд наказів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, заведені відповідні журнали, які заповнюються згідно вимог. Розроблено  ряд  заходів  щодо  попередження травматизму учнів, проведена  відповідна  робота  з   учителями. З учнями школи перед канікулами та після них проводиться цільо­вий інструктаж, який фіксується в журналах реєстрації інструкта­жів з безпеки життєдіяльності, які є наявними в кожному кабінеті, майстерні, спортзалі.

Перед осінніми, зимовими, весняними, літніми канікулами проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності учнів, які записуються в класних журналах на сторінці «Бесіди щодо запобігання дитячого травматизму».

Учителями-предметниками проводиться інструктаж пе­ред виконанням завдань лабораторної або практичної роботи, зміною видів діяльності на уроках трудового навчання, фізичної культури, хімії, фізики, біології про що робиться відповідний запис в класних журналах.

Своєчасно проводяться цільові інструктажі з дітьми перед виїздом за межі школи (екскурсії, спортивні змагання, учнівські олім­піади), які фіксуються в журналі інструктажу учнів з безпеки життєдіяльності.

Зауваження

Своєчасно видавати накази щодо питань охорони праці та безпеки життєдіяльності. Заповнювати відповідні журнали згідно вимог.

 

 

Рекомендації

Адміністрації закладу роботу щодо питань охорони праці та безпеки життєдіяльності тримати на постійному контролі.

Забезпечення соціально-психологічного супроводу учнів

У навчальному закладі відсутній шкільний психолог. Штатним розписом передбачено посаду практичного психолога на 0,25 ставки. На час атестації посада є вакантною. Адміністрація навчального закладу співпрацює із соціальним педагогом районного методичного кабінету та методистом, який відповідає за психологічну службу району в частині забезпечення соціально-психологічного супроводу учнів.

Зауваження

Відсутність практичного психолога у закладі не дає змогу забезпечити системний соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу  у загальноосвітньому навчальному закладі.

Рекомендації

Активізувати роботу щодо забезпечення закладу практичним психологом згідно зі штатним розписом.

Створення умов для задоволення потреб учнів у різних формах     позаурочної навчально-виховної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі

Виховна робота у Минківській ЗОШ І-ІІ ступенів здійснюється згідно з Основними орієнтирами виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011  № 1243).

Загальноосвітній навчальний заклад забезпечений нормативно-правовими та законодавчими документами, що регламентують здійснення виховного процесу.

Заклад забезпечений навчально-методичною літературою з питань виховної роботи, здійснюється передплата періодичного видання    «Позакласний час».    

У плані роботи шкіл на 2014/2015 навчальний рік  зроблено  аналіз стану виховної роботи за минулий рік, визначені пріоритетні напрямки роботи, зазначені терміни виконання та відповідальні особи.

Питання виховної роботи розглядаються на педрадах, нарадах при директору («Про стан роботи з батьками. Сімейне виховання» 28.02.2014).

У школі працює шкільне методичне об’єднання класних керівників, наявний  план роботи,  протоколи проведених засідань. Плани класних керівників містять розділи відповідно до основних орієнтирів виховання учнів, у них висвітлюються питання щодо стану роботи з профілактики правопорушень та злочинності, взаємодії класного керівника з батьками, використання новітніх технологій у виховній роботі, метод проектів у виховній роботі класного керівника, на засіданнях виступає практичний психолог, практикується перегляд та обговорення відкритих виховних заходів.

У 2012 році у педагогічному ярмарку брав участь класний керівник Минківської ЗОШ І-ІІ ст. Бондар М.М.

Спланована робота з батьками, зібрані тематичні матеріали для проведення батьківських зборів, батьки залучаються до проведення спільних виховних заходів.

У школі в наявності затверджений директором графік проведення  масових заходів на поточний навчальний рік.

У закладі організовано роботу з  патріотичного виховання. Методична тема з виховної роботи – «Патріотичне виховання учнівської молоді». Визначено відповідальну особу щодо упорядкування пам’ятника полеглим воїнам. Організовано роботу волонтерського загону, проводяться тижні патріотичного виховання, тижні Слави, створена музейна кімната історії села.

Належно організовано проведення  правового виховання: сплановано тижні права, вікторини, години спілкування «Права людини починаються з прав дитини», організовано виставки літератури. У закладі відповідно до вимог оформлено  куточок державної символіки, організовано роботу клубу юного правознавця.

Заклад проводить заходи з превентивного виховання щодо попередження злочинності, виявлення негативних змін у поведінці учнів, причин і умов, що спричинили їх появі, організації змістовного дозвілля підлітків.  У школі немає учнів, які стоять на профілактичному обліку у ГКМСД та на внутрішньому обліку.

Затверджені плани спільної роботи на 2014-2015 навчальний рік зі Службою у справах дітей,  РЦСССДМ Валківської районної державної адміністрації, РВ ГУМВС України  в Харківській області, відділенням сімейної медицини, відповідно до яких проведені зустрічі із фахівцями.

 Зауваження

 У шкільній документації, зокрема у плані роботи,  назви документів вказуються неточно, називаються такі, які втратили чинність, зокрема, у переліку довгострокових програм у Валківській районній раді немає районної програми патріотичного виховання населення, немає її і в школі, але в плані роботи школи вона «реалізується».

Прийняті рішення на педагогічних радах з питань виховного процесу носять декларативний характер, не конкретні.

У плані роботи не проаналізована і не спланована екскурсійна діяльність.

Не систематизована робота щодо опрацювання нормативно-правових та законодавчих документів, що регламентують здійснення виховного процесу.

Не ведеться робота з педагогічними працівниками щодо публікації їх робіт стосовно виховної роботи у фахових виданнях та участі педагогів у педагогічних ярмарках-презентаціях  передових педагогічних і технологій.

Не в повному обсязі виконуються плани спільної роботи з ССД, РЦСССДМ  Валківської РДА,  ГКМСД та працівниками РВ ГУМВС України  в Харківській області.

 

Рекомендації

Систематизувати та досконало опрацювати нормативно-правові та законодавчі документи, що регламентують здійснення виховного процесу.

Сприяти публікації робіт педагогічних працівників у фахових виданнях з питань виховної роботи, участі педагогів у педагогічних ярмарках передових педагогічних технологій.

Спланувати проведення екскурсій та сприяти виконанню даного плану.

У повному обсязі виконувати плани спільної роботи з ССД, РЦСССДМ Валківської РДА,  ГКМСД та працівниками РВ ГУМВС України  в Харківській області.

Забезпечення якості управлінської діяльності (наявність (дієвість) внутрішнього контролю за організацією навчально-виховного процесу; стан усунення порушень вимог законодавства і недоліків у роботі, виявлених під час попередніх заходів контролю; відкритість і  публічність у діяльності навчального закладу) 

У плані роботи школи сплановано охопити внутрішнім контролем практично всі напрямки роботи закладу.

У поточному 2014/2015 навчальному році директор здійснив 56 відвідувань уроків.

Адміністрацією закладу вчасно організована та в системі проводиться робота щодо усунення недоліків, виявлених під час проведення попередньої атестаційної експертизи. Зміст плану щодо усунення недоліків відповідає висновку експертної комісії відділу освіти Валківської районної державної адміністрації з атестації загальноосвітніх навчальних закладів. План заходів в цілому виконаний повністю.

Зауваження

В наявності картки, що свідчать про перевірку директором загальноосвітнього навчального закладу шкільної документації, але вони не скріплені підписами керівника та класних керівників.

Відсутні  підтверджуючі документи (довідки, протоколи тощо) щодо перевірки інших напрямків роботи загальноосвітнього навчального закладу.

Відсутні відмітки в плані роботи навчального закладу про розгляд результатів внутрішнього контролю на педагогічних радах, нарадах при директору, узагальнених у наказах тощо.

Рекомендації

Необхідно удосконалити систему внутрішнього контролю, забезпечити дієвість такого контролю, привести у відповідність кількість запланованих та реалізованих заходів.

        Роль навчального закладу у житті територіальної громади та його суспільна оцінка батьківською громадськістю, громадськими об’єднаннями

          Минківська ЗОШ І-ІІ ступенів – освітній центр 15-ти навколишніх сіл двох сільських рад: Кобзарівської та Минківської. Саме у школі  та за участю школи відбуваються зустрічі з представниками громад цих сільських рад: це відзначення різних знаменних дат, свята, зустрічі випускників.

Налагоджено співпрацю директора навчального закладу, ради школи, педагогічного та учнівського колективів, профспілкової організації та батьківської громадськості, а також реалізовується партнерство з органами місцевого самоврядування.

Щорічно відбувається звіт директора школи перед громадськістю.  Імідж закладу в селі є позитивним.

        Станом на 01.09.2014 згідно з територією обслуговування навчального закладу,  складено та затверджено списки дітей шкільного віку. Всього дітей шкільного віку – 63 чол., дошкільного 5-річного віку – 5 чол.

          У школі організовано роботу дошкільної групи для 5-річних дітей – 3 дитини. Заняття у групі проводяться відповідно до програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

        Частина педагогічного колективу школи є її випускниками: Василюк Л.Г., Козинчук 3.О., Заєць С.П., Петренко І.В., Салащенко С.О.

        Навчально-виховна діяльність закладу оцінюється батьками і учнями на високому рівні.  Згідно із записами у контрольно-візитаційній книзі надається висока оцінка заходам, проведеним у закладі.

         Різні аспекти діяльності школи висвітлюються на сторінках районної газети «Сільські новини».  

        Зауваження

Рекомендаціїї

Сприяти подальшому створенню позитивного іміджу навчального закладу, метою якого є підвищення конкурентноздатності, залучення інвестицій, встановлення та розширення партнерських зв’язків.

 

     05.05.2015

Голова експертної комісії:

Заступник начальника відділу освіти Валківської районної державної адміністрації

 ____________________Осадча Наталія Миколаївна

Члени експертної комісії:  

Керуюча справами Валківської районної ради, член президії громадської організації «Районна жіноча рада та член громадської ради при взаємодії з Валківською міською радою

_________________ Котенко Тетяна  Микитівна

Голова районного комітету профспілки працівників освіти і науки

_________________ Бабенко Ольга Дмитрівна

Головний бухгалтер централізованої бухгалтерії відділу освіти

_________________ Лисяк Зоя Іванівна

Завідувач районного методичного кабінету

_________________ Іванська Лариса Петрівна

Методист районного методичного кабінету

_________________ Данильченко Світлана Володимирівна

Методист районного методичного кабінету

__________________Шило Тамара Півлівна

Методист районного методичного кабінету, голова Валківської міської молодіжної неприбуткової громадської організації Спортивний клуб Валківського ліцею ім. О. Масельського «Фенікс»

__________________Олійник Валентина Миколаївна

Методист районного методичного кабінету

__________________ Заворотня Наталія Миколаївна

Інженер-програміст ЛКТО відділу освіти

__________________Наріжна Тетяна Олександрівна

Методист районного методичного кабінету

__________________ Ковтун Наталія Григорівна

Соціальний педагог районного методичного кабінету

__________________Ус Олена Юріївна

Керівник служби охорони праці, пожежної, радіаційної безпеки та безпеки життєдіяльності відділу освіти

_________________ Гудзенко Алла Борисівна

Директор Високопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області, член регіональної ради директорів (за згодою)

 _________________Зінченко Валентина Олександрівна

Депутат Минківської сільської ради (за згодою)

_________________ Минко Віталій Павлович

 

Категорія: Мої файли | Додав: IGOR2012
Переглядів: 2750 | Завантажень: 83 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz